- Informacje podstawowe
- Kontakt
- Skargi i wnioski
Skargi i wnioski
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim lub Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa przyjmują w sprawie skarg i wniosków w każdą środę w godzinach od 11.00 do 13.00.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej:
• osobiście w sekretariacie,
• przesyłane na adres SP ZZOZ: Samodzielny Publiczny Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. J. Zamoyskiego 149, 23 -300 Janów Lubelski,
• przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:,
• ustnie do protokołu: w sekretariacie Dyrektora SP ZZOZ , codziennie w godzinach urzędowania,
• skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego, pozostają bez rozpatrzenia.